20 Juni

Regn, regn och åter regn..

Ganska mysigt, men Busan tycker inte att det är någon höjdare.. Blev bara en snabbpromenad i förmiddags innan det plötsligt började ösregna och nu har det regnat lääänge.. Har lite blandade bilder från de senaste veckorna.

Var ute och paddlade kanot för några helger sedan, självklart var Busan med. Ja, inte under själva paddlingen men hon levererades på kvällen och fick tälta med mig för att sedan åka bil hem på morgonen när vi skulle paddla vidare.





Då folk verkar ha svårt att skilja oss åt vill jag förtydliga att jag sitter längst fram och bakom mig sitter Jeppe, Jeppe är alltså en man och inte jag..







Här sov Busan, jag vaknade på marken bredvid..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0